top of page
Search

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΜΟΥ

Updated: Mar 22

.

Το 2013, μετά από περισσότερα από 30 χρόνια στον τραπεζικό τομέα, βρέθηκα αντιμέτωπη με ένα κενό. Η κατάρρευση της Λαϊκής Τράπεζας με άφησε σε ένα σημείο αναζήτησης. Ήταν σαν να είχα χάσει ένα μέρος της ταυτότητάς μου, ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Αισθανόμουν συναισθήματα που έκαναν το μέλλον να φαντάζει αβέβαιο και προβληματικό.

Ωστόσο, αποφάσισα να μην επιτρέψω στο παρελθόν να καθορίσει το μέλλον μου. Ήταν μια πρόκληση που απαιτούσε το θάρρος και την αποφασιστικότητά μου. Έτσι, με τη στήριξη της οικογένειάς μου και με την εμπειρία που είχα αποκτήσει στις διοργανώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα και στον αθλητισμό, αποφάσισα να δώσω μια νέα κατεύθυνση στην επαγγελματική μου ζωή.

Έτσι γεννήθηκε ο οργανισμός She_Inspires, με στόχο τη διοργάνωση ποιοτικών και εξειδικευμένων συνεδρίων σε ευρύ φάσμα θεμάτων. Ήταν μια νέα αρχή για μένα, μια ευκαιρία να αναδείξω τη δύναμή μου και να εμπνεύσω άλλους, ιδίως γυναίκες, να ακολουθήσουν τα όνειρά τους και να κάνουν τη δική τους διαφορά.

Ήταν μια περίοδος προσαρμογής και ανακατανομής των προτεραιοτήτων μου. Αν και δεν ήταν εύκολο, η εμπειρία μου στον τραπεζικό τομέα με βοήθησε να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις με σθένος και αυτοπεποίθηση. Σήμερα, με τη δική μου εταιρία και τη συμμετοχή μου σε διάφορες οργανώσεις, αισθάνομαι ότι βρήκα τον τρόπο να συνδυάσω την επαγγελματική μου προσφορά με τις αξίες και τα ενδιαφέροντά μου.

Η πορεία αυτή δεν ήταν μόνο δική μου. Ήταν ένα ταξίδι που περπάτησα μαζί με τους ανθρώπους που με αγαπούν και με στηρίζουν. Και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Είναι η δύναμη και η αγάπη τους που με έκαναν να πιστέψω στον εαυτό μου και να προχωρήσω προς τα εμπρός, ακόμα και όταν οι προκλήσεις φαινόντουσαν ανυπέρβλητες.

Το ταξίδι μου από τον τραπεζικό τομέα στη διοργάνωση εκδηλώσεων και τη δημιουργία του She_Inspires ήταν μια περιπέτειαΗ απόφασή μου να μην κοιτάξω πίσω αλλά να προχωρήσω μπροστά ήταν η στρατηγική μου για να αντιμετωπίσω τις αλλαγές που έφερε η κατάρρευση της Λαϊκής Τράπεζας το 2013. Με τη στήριξη του συζύγου μου και των παιδιών μου, καθώς και με τον ατσάλινο χαρακτήρα που είχα αποκτήσει μέσα από τα δύσκολα μαθήματα της ζωής, αντιμετώπισα τις προκλήσεις με αισιοδοξία και αποφασιστικότητα.

Η πρώτη μου κίνηση ήταν να εξερευνήσω νέους τομείς και δυνατότητες εκτός του τραπεζικού τομέα. Μελετώντας τη ρωσική γλώσσα και εκμεταλλευόμενη την εμπειρία μου στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και εξυπηρέτησης, δημιούργησα μαζί με τον σύζυγό μου μια επιχείρηση διαχείρισης διαμερισμάτων, προσφέροντας καταλύματα και υπηρεσίες σε επισκέπτες της Κύπρου.

Παράλληλα, επέκτεινα τη δράση μου στη διοργάνωση σεμιναρίων και εκδηλώσεων μέσω των SheInspires & SheCyprus Events and Seminars. Μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες, προωθώ την προσωπική ανάπτυξη, τη φιλανθρωπία και άλλα θέματα που με αφορούν βαθιά.

 

Για μένα, η καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν τα κλειδιά για να μην εγκλωβιστώ στο παρελθόν, αλλά να δημιουργήσω ένα νέο μέλλον γεμάτο ευκαιρίες και επιτυχίες. Και πάντα θα προχωρώ μπροστά, γιατί πιστεύω ότι μόνο έτσι μπορούμε να φτάσουμε στα όνειρά μας και να κάνουμε τη διαφορά στον κόσμο μας.

Η διαχείριση των ακινήτων είναι μια επιχειρηματική δραστηριότητα που απαιτεί συνεχή προσοχή και αφοσίωση. Όμως, η εμπειρία που απέκτησα στον τραπεζικό τομέα με έμαθε να αντιμετωπίζω τις προκλήσεις με σθένος και αποφασιστικότητα.

 

Η περίοδος του κορωνοϊού μάς έθεσε αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις και αναπροσαρμογές. Ωστόσο, πιστεύω ότι σε κάθε πρόκληση υπάρχει μια ευκαιρία για ανάπτυξη και εξέλιξη. Έτσι, επικεντρώθηκα στην εμπλούτιση του προϊόντος μας, προσφέροντας ειδικές εκδρομές και δραστηριότητες που προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες.

Ως μητέρα τριών παιδιών, αναγνωρίζω τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ εργασίας και οικογένειας. Είναι σημαντικό να δίνεις σε κάθε πτυχή της ζωής σου την ανάλογη προσοχή και αγάπη. Η δουλειά μου και η οικογένειά μου αποτελούν δύο σημαντικούς πυλώνες της ζωής μου, και προσπαθώ να τους δώσω την ίδια σημασία και προσοχή.

Για να ανταποκριθώ στους διάφορους ρόλους μου, επιδιώκω τη διατήρηση μιας ισορροπίας και ευελιξίας. Αφιερώνω χρόνο στην οικογένειά μου, αλλά ταυτόχρονα δεν παραμελώ τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Είναι ένας συνεχής αγώνας, αλλά η αγάπη και η αφοσίωσή μου προς τα αγαπημένα μου πρόσωπα και το έργο μου με καθοδηγούν καθημερινά.

Το να είσαι μητέρα δεν σημαίνει να περιορίζεις τις επαγγελματικές σου φιλοδοξίες. Είναι μάλλον ένας κίνητρο για να δείξεις τη δύναμή σου και την ικανότητά σου να είσαι παράλληλα μητέρα και επαγγελματίας. Με αγάπη, αφοσίωση και διαρκή αυτοβελτίωση, προσπαθώ να ζήσω τη ζωή μου με πάθος και συνέπεια, δίνοντας το καλύτερο από εμένα τόσο στην οικογένειά μου όσο και στην επαγγελματική μου δραστηριότητα.

Φυσικά, εδώ είναι η προσαρμογή:

 

Η σχέση με τον σύζυγό μου αποτελεί έναν σημαντικό πυλώνα στη ζωή μου. Πάντα τον εκτιμούσα για την υποστήριξή του σε ό,τι έκανα και για τη συνεχή του παρουσία στη ζωή μου, όπως και εγώ στη δική του. Η επιτυχία και η ανάπτυξη κάθε μέλους της οικογένειάς μας αποτελεί πηγή χαράς και υπερηφάνειας για εμένα.

Όσον αφορά στην παρουσία των γυναικών επιχειρηματιών και επαγγελματιών στην κυπριακή κοινωνία, πιστεύω ότι έχουν καταφέρει να αποκτήσουν έναν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο και αναγνωρίζονται όλο και περισσότερο για τις ικανότητές τους και τις επιδόσεις τους. Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν για να διασφαλιστεί η ισότητα των ευκαιριών και η δικαιοσύνη στον επαγγελματικό χώρο, ειδικά για τις νέες γυναίκες που επιθυμούν να συνδυάσουν επαγγελματική καριέρα και οικογενειακή ζωή.

Όσον αφορά τη συμμετοχή μου στον Οργανισμό Γυναικών Επιχειρηματιών Επαγγελματιών Ελεύθερης Αμμοχώστου (ΟΓΕΕ), αποτελούσε για μένα μια πολύτιμη ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα περιβάλλον που ενισχύει και εμπνέει τις γυναίκες επιχειρηματίες και επαγγελματίες. Η προσφορά μου σε διάφορες εκδηλώσεις και δραστηριότητες του οργανισμού αποτελούσε έναν τρόπο να συμβάλω στην προώθηση των γυναικών στον επαγγελματικό χώρο και στην ενίσχυση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Υπήρξα μέλος του ΟΓΓΕ Λάρνακας- Αμμοχώστου και διετέλεσα και χρέη Αντιπροέδρου για μια θητεία, μέχρι την συμμετοχή μου στην ίδρυση του ΟΓΓΕ Αμμοχώστου που για προσωπικούς λόγους αποχώρησα φέτος 2024.

16 views0 comments
bottom of page